P.H. Kuijper en Zonen Makelaardij en Vastgoedmanagement B.V.:
voortvarend met verkoop
Wilt u uw woning in Amsterdam verkopen? Dan komt daar heel veel bij kijken. Het is ons dagelijkse werk en onze ervaring zetten wij graag voor ú in. U profiteert vanaf dag één van een volledige begeleiding en u hoeft nergens naar om te kijken. Ook alle fiscale, juridische, financiële en bouwkundige aspecten rondom de verkoop van uw woning nemen wij professioneel, snel, secuur en solide van u over. Belangrijk om te weten is dat wij de verkoop voor u verzorgen in collegiale samenwerking met een gerenommeerd Amsterdams makelaarskantoor.
Advies en begeleiding bij het totale verkooptraject
Elke fase in het verkooptraject van uw woning is van cruciaal belang. Daarom zetten wij deze stappen voor u probleemloos, professioneel en in samenhang met elkaar.
Stap 1: Bespreking verkoopopdracht
Onze professionele makelaar maakt een opname van uw woning en de nabije omgeving. Ook checken we de eventuele lasten en gebreken van uw huis. Op basis van de verzamelde informatie stellen wij samen met u een realistische vraagprijs op. Daarmee vindt u met ons de balans tussen een vlotte verkoop en een reële verkoopprijs.
Stap 2: Professionele presentatie van uw woning
Op basis van onze jarenlange ervaring met specifiek de Amsterdamse woningmarkt brengen wij uw woning veelzijdig, voortvarend en representatief onder de aandacht van vele potentiële kopers. Denk bijvoorbeeld aan het NVM-net, het computerprogramma van alle bij de NVM aangesloten makelaars, Funda en uiteraard onze eigen website. Kortom, uw woning mag gezien worden en daar zorgen wij voor!
Stap 3. Goed verzorgde bezichtigingen
Melden zich geïnteresseerden voor uw woning? Dan verzorgen wij, uiteraard in nauw overleg met u, de bezichtigingen. Direct daarna melden wij u uiteraard alle relevante ontwikkelingen. U bent dus altijd op de hoogte en kunt daardoor met ons snel schakelen.
Stap 4. Onderhandelingen in uw voordeel
Komt er na een bezichtiging een bod? Dan bespreken wij dit direct met u, voorzien van een doortimmerd advies.
Stap 5. Opstellen koopakte en overdracht van uw woning
Als de onderhandelingen met succes zijn afgerond, dan zorgen wij ervoor dat de koopakte wordt opgesteld. Hierin worden alle afspraken, lasten, rechten, plichten en ook de datum waarop de transportakte wordt getekend bij de notaris, vastgelegd. Als deze transportakte door beide partijen is ondertekend en is ingeschreven bij het kadaster bent u geen eigenaar meer.
Meer weten?
Neem contact op met ons kantoor voor een vrijblijvend informatief gesprek.